Kårläger sommaren 2021

21 juni, 2021 av Fredrik Larsson

I augusti bjuder Kisa scoutkår in till sommarens stora höjdpunkt. Vårt sommarläger. Vi hoppas och tror att pandemin tillåter oss att ha ett riktigt spännande läger med härliga tältnätter, paddling, bad och fantastiska friluftsupplevelser i skogen. Kanske är det första gången du sover i tält, får chansen att tillsammans med dina kompisar laga er egen mat ute i skogen eller lär dig något nytt om djur och natur. Vad det än blir så är vi säkra på att det kommer bli härliga lägerdagar med mycket äventyr och kompisar. I år firar Kisa Scoutkår 100 år! Det ska vi naturligtvis fira lite extra på lägret – med ett spännande hundraårstema.

Här finns aktuell information om läget, inkl packlista och annat praktiskt du behöver veta.